externe CD @ EC-900

Y P yellowpenguin op edpnet.be
Vr Jan 7 11:42:25 UTC 2011

Hoi,

probleem is dat mijn eCAFE momenteel enkel de hdd (of ssd/intern) ziet
staan in de bios,

ik werk ook zelf in commandolijn, weet dus niet goed hoe ik een bootable USB
stick kan maken. Heb ooit mits scripts geprobeerd, alle 2 onbruikbaar.

Als iemand toch weet hoe ik de CD kan laten herkennen (ging wel met een EEE
eerder) dan vind ik dit nog altijd het makkelijkst!

Gr,
YP