IP adres afschermen met Tor

Rachid rachidbm op gmail.com
Za Jan 1 19:09:54 UTC 2011

Je kunt kiezen of je computer ook deel uitmaakt van het netwerk (zodat het
als node fungeert).
Volgens mij wordt dit wel aangeraden om je anonimiteit te bevorderen. Als er
ook verkeer van anderen via jouw computer gaat is het moeilijker te bepalen
welk verkeer nou daadwerkelijk van jou afkomt.

Groeten,
Rachid.