Organisatie en stemrecht Ubuntu NL

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Vr Feb 18 03:16:01 UTC 2011

Jaap Woldringh schreef op ma 07-02-2011 om 19:49 [+0100]:
> Er staan een aantal sterke namen in de lijst van "verkiesbaren", die
> zich voor Ubuntu verdienstelijk hebben gemaakt, en dus zal ik jullie
> veel succes wensen.

De lijst van "verkiesbaren", zoals jij het noemt, is de lijst van
stemgerechtigden, en ik heb jou daar ook even aan toegevoegd als
"voorgedragen stemgerechtigde".  Voel je vrij om jezelf te verwijderen
als je geen stemrecht wil.

Anderen kunnen nog steeds zichzelf aan deze lijst toevoegen toevoegen
vziw.  Sense (in CC) kan misschien een exactere einddatum geven voor het
toevoegen van kandidaten?

PS: ik tel minstens 444 bijdragen van je op deze mailing list, dus dat
is zeker niet onsubstantieel...  ;-)

--
Jan Claeys