Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 75, Nummer 17

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Ma Feb 14 18:26:29 UTC 2011

Systeem > Voorkeuren > Schermbeveiliging
  ----- Original Message -----
  From: Gerrit de Jong
  To: Cees Binkhorst
  Cc: Ubuntu lijst
  Sent: Monday, February 14, 2011 5:25 PM
  Subject: Re: Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 75, Nummer 17

  Uh, sorry, ik had zonet een foute cc. Ik weet niet eens waar die vandaan
kwam.

  Op 14 februari 2011 17:18 schreef Gerrit de Jong <gerrit op gyas.nl> het
volgende:

    Hallo Cees

    Bedankt voor je reactie. Maar het punt was dat de instellingen niet
reageren vanuit de GUI. Zie het onderwerp van de mail.
    Zoals Jaap fijntjes opmerkte niet heel slim van mij om daar niets over
te schrijven in de mail zelf. Ik ben bang dat het toch in de superuser-mode
moet. En ik ben beslist geen held met dat soort acties. Maar ik wil het wel
graag opgelost.

    Vriendelijke groeten, Gerrit

    Op 14 februari 2011 13:58 schreef Cees Binkhorst <ceesbink op xs4all.nl>
het volgende:

      Bovenaan het scherm: System, dan Preferences, dan Power Management (in
      Engelse versie Ubuntu 10.10)
      Niets in 'superuser-mode'!

      Groet / Cees

      PS. Weet niet of je het ook 'per user' kan instellen?