[OT]: Linux (/Android) vraag

Marc Coevoet sintsixtus op gmail.com
Wo Feb 9 19:06:07 UTC 2011

Op 09-02-11 19:49, Y P schreef:
> Hoi Ann,

> Bij de LG duidelijk niet.
> Ik heb me ook laten wijs maken dat er een juridisch probleem is met Youtube
> in België, vandaar dus.
> Je vind dan ook de youtube app niet in de Android Market;
> hoe dat komt dat HTC wel de youtube app erop zet ???

Je hoeft die app toch niet te hebben??

Een android heeft internet, en youtube.com gaat dan ook?

Het zijn allemaal clowns die over apps praten, het is meestal niet meer
dan een linkje ...

Zie bvb: Ik heb 50 ubuntu apps zelf gemaakt, ik wacht op de controleur
van den dop ;-)   Mijn eigen zuster zou hem nog zenden ook, dit is
Vlaanderen Pays ...

http://www.dxradio.byethost14.com/research/ubuntumultimediaOnDemand/

http://shortwave.tk