ikoon Networkmanager uit Mededelingengebied verdwenen; geen internetcontact.

hvanhelsdingen op online.nl hvanhelsdingen op online.nl
Wo Feb 2 01:18:14 UTC 2011

Beste mensen.

In mijn 'sudo-home' staat er geen Networkmanager-ikoon meer in het
Mededelingengebied(-ikoon), en er is geen internetcontact meer.
Om veiliger te internetten heb ik een aparte  'internet-home'  gemaakt
en daar staat nog wel een Networkmanager-ikoon en is er nog wel
internetcontact mogelijk.
Updaten doe ik geregeld, en zo ook pasgeleden.
Hoe krijg ik weer internetcontact vanuit de 'sudohome'en een ikoon van
de Networkmanager te zien?

Bedankt alvast voor de moeite.
Hein van Helsdingen.