Skype: microfoon en video doen het niet

Dieter diinniid op gmail.com
Ma Aug 22 15:09:11 UTC 2011

Op maandag 22-08-2011 om 13:26 uur [tijdzone +0200], schreef Frits
Florin:

> Ik heb het al gevonden: je moet eerst upgraden naar 10.10. Pas daarna
> kun je verder upgraden naar 11.04.

Eigenlijk heb ik het ook zo gedaan en geen noemenswaardige problemen
ondervonden. Maar omdat niet elke computer en wat er op staat is gelijk
kan het wel problemen geven.
Als je Ubuntu er toch nieuw op wilt zetten en je programma's wilt
behouden dan doe ik het volgende.
Uiteraard /home ergens opslaan.
Synaptic starten, klik op Bestand, Markeringen opslaan, en kiezen voor
Volledige status opslaan. Die file sla je ook op voor later gebruik.
Als alles nieuw is geinstalleerd, weer Synaptic opstarten, Bestand,
Markeringen inlezen, de opgeslagen file noemen en Synaptic haalt dan
alles weer voor je op.
Succes met Skype, bij mij werkt het gewoon al heb jij daar helemaal niks
aan :-).

--
Groet, Dieter.