FBreader

Rachid rachidbm op gmail.com
Do Aug 18 09:03:12 UTC 2011

Moet je die chown gelijk over de hele homedir uitvoeren? Je kunt het
beter alleen over dat config-bestand uitvoeren lijkt me.

chown $USER:$USER  CONFIG_BESTAND

$USER is je huidige gebruikersnaam, dat mag je dus laten staan. Het
staat er twee keer; de eerste is voor owner, de tweede voor group.
(doe maar eens echo $USER in een Terminal).
Vervang MAP_OF_BESTAND door het gewenste map of bestand.

Groeten,
Rachid.