Amarok en mp3 onder Gnome
Jan Claeys
ubuntu op janc.be
Ma Sep 27 17:57:23 UTC 2010
Op maandag 27-09-2010 om 18:40 uur [tijdzone +0200], schreef Dieter:
> Op maandag 27-09-2010 om 18:02 uur [tijdzone +0200], schreef Jan
> Claeys:
>
> > Nee, medibuntu is een pakket-repository waarin o.a. verschillende
> > illegale pakketten zitten; ik zou dus iedereen afraden deze in je
> > pakketbronnen op te nemen...
>
> Legaal in de meeste landen maar illegaal in sommige landen en welke
> dat zijn kun je wel raden.
Een aantal van die pakketten, vb. w32codecs, zijn illegaal in zowat alle
landen ter wereld (Noord-Korea laten we even buiten beschouwing).
> Maar als je Amarok, en daar werd naar gevraagd, in zijn geheel wilt
> draaien zul je ook, de illegale pakketten zoals jij dat noemt en zeer
> funktionele pakketten zoals ik libdvdcss noem want zonder kun je niet
> eens bruikbare dvd's kopieren, medibuntu moeten installeren anders heb
> je geen complete Amarok.
Amarok is bij mijn weten geen DVD-speler?
Verder zie ik niet in wat je daar nog nodig zou kunnen hebben om
courante muziekbestanden af te spelen? (Eén uitzondering is WMA
lossless audio misschien, maar of dat nu courant gebruikt wordt?)
--
Jan Claeys
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst