Amarok onder Gnome

Peter Klaassen peterklaassen op quicknet.nl
Ma Sep 27 12:46:12 UTC 2010


Op maandag 27-09-2010 om 01:33 uur [tijdzone +0200], schreef Harold de
Bruijn:
> On 26-09-10 22:03, Peter Klaassen wrote:
> > Jaap/Dieter,
> >
> > Met welk commando kan ik de gehele boom onder .kde de rechten aan
> > mijzelf toekennen in plaats van aan root.
> >
> 
> in een terminal:
> 
> chmod -R usernaam:usernaam .kde
> 
> 
> Harold de Bruijn
> 
Bedankt Harold,

Wat ik nodig had was chown -R user:user .kde
Nu werken Digikam, Amarok en Krusader naar behoren
Ik ben een gelukkig mens.
Vooral het in batch kunnen wijzigen van bijvoorbeeld genre of album in
de afspeellijst mistte ik in Rhythmbox.
Evenals de directory presentatie in Digikam, die ik niet terug vind in
F-Spot.
Kortom een snel opstartend en snel afsluitend systeem van Gnome, met de 
voordelen van enkele KDE programma's.


-- 
m.vr.gr.
Peter Klaassen
Ubuntu 10.4 LL LTS 32 BITS





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst