Evolution mail

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Zo Sep 26 14:00:22 UTC 2010


Op zondag 26-09-2010 om 13:30 uur [tijdzone +0200], schreef Peter
Klaassen:
> Op zondag 26-09-2010 om 13:23 uur [tijdzone +0200], schreef Jaap
> Woldringh:
> > Op zaterdag 25-09-2010 om 23:05 uur [tijdzone +0200], schreef Peter
> > Klaassen:
> > > Klopt het dat wanneer Evolution niet is gemaximaliseerd of
> > > geminimaliseerd hij niet automatisch de mail ophaalt, ook al is die
> > > optie aangezet.
> > > 
> > > Ik dacht er staat een envelopje boven in de balk dus dat zal wel werken.
> > > Maar nee. Alleen als Evolution open dan checkt hij de mail.
> > > 
> > > Klopt dat?
> > > 
> > > -- 
> > > m.vr.gr.
> > > Peter Klaassen
> > > Ubuntu 10.4 LL LTS 32 BITS
> > > 
> > > 
> > Ik zou het niet weten, wat dat met maximaliseren of minimaliseren te
> > maken zou kunnen hebben.
> > 
> > Jaap
> > 
> > 
> Jaap,
> 
> Als je in KDE Kmail sluit, blijft hij open in de tray en checkt hij de
> mail.
> het schijnt dat Evolution open moet blijven om mail te kunnen ontvangen.
> 
Voor zover ik weet blijft er geen demon op de achtergrond draaien als je
Evolution afsluit.

Je kunt een ubuntu-manual downloaden op:

http://ubuntu-manual.org/

wwaarin heel wat van je vragen mogelijk beantwoord worden. Deze
handleiding is voor Ubuntu 10.04, dus helemaal precies wat je nodig
hebt.

Jaap






Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst