username and passwoord

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Za Sep 4 17:59:39 UTC 2010

Op vrijdag 03-09-2010 om 15:39 uur [tijdzone +0200], schreef ro-esp:
> ubuntu-nl op lists.ubuntu.com

Als je Ubuntu hebt (of practisch elke andere distro, dan heb je
standaard OpenOffice aan boord, waarmee je zonder enige moeite een .doc
bestand kunt openen. Kan dat niet, dan is dit bestand mogelijk corrupt,
of niet met Word gemaakt.
Als je me via de lijst meelt, en ik geen fout maak bij het beantwoorden,
dan antwoord ik automatisch via de lijst.
Helaas maak ik vaak wel een fout hiermee, omdat bij de ene lijst het
beantwoorden anders gaat dan bij de andere ... sorry :)

Jaap