Linux zou een site niet kunnen bereiken, Windows wel. Wie probeert er?

Floris jkfloris op dds.nl
Do Okt 21 14:08:52 UTC 2010

Op Thu, 21 Oct 2010 15:10:57 +0200 schreef Hein van Helsdingen
<hvanhelsdingen op online.nl>:

> Beste mensen.
>
> Ik zit bij een energieprovider die zegt dat hun site niet te bereiken is
> voor een Linuxsysteem en wel voor een Windowssysteem.
> Van de week probeerde ik hun site, Oxxio.nl, en het lukte me niet met
> Ubuntu10.10-Firefox de site in de computer te krijgen. (Het is een
> Ubuntu 10.04 die geupgrade is naar de 10.10 met updates tot op heden.)
> Daarom heb ik hun gevraagd wat er mis kon zijn. En toen kwam het verhaal
> dat de site (met systemen) niet compatible is met Linux.
>
> Ik verwacht nog steeds zelfs iets verkeerd te doen maar weet niet wat.
> [...]

Niet helemaal op Ubuntu, maar op de moeder ervan; Debian testing. Met
Opera 11.00 alpha werkt
de site ook naar behooren.

Kan je aangeven wat het niet doet en welk systeem je percies gebruikt? Heb
je
bijvoorbeeld de 64 bits versie van Ubuntu?

tot een volgende keer,

floris