Gparted en 'no-automount' werken na upgraden niet meer in 10.10

Dieter diinniid op gmail.com
Zo Okt 17 11:48:59 UTC 2010

Jaap Woldringh schreef op za 16-10-2010 om 21:12 [+0200]:

> Dieter schreef op za 16-10-2010 om 17:34 [+0200]:

> Schijfgereedschap, niet schRijfgereedschap :)
> Sinds 10.04 (geloof ik) standaard in het menu Systeem > Beheer aanwezig,
> en uiterst nuttig, maar geen vervanging van GParted.
> Op mijn systeem (10.10, verse installatie met behoud van /home) draait
> GParted perfect, dus hebben "ze" die niet onbruikbaar gemaakt.

Vermoedelijk is dit nou het verschil tussen begrijpend lezen en zien wat
er op een bladzijde staat :-). Bij romans kun je gewoon zien wat er op
een bladzijde staat, dat schiet ook lekker op.
Maar schijfgereedschap is me inmiddels ook opgevallen in Ubuntu. En
volgens mij is het wel een mooi gevonden woord maar bestaat het nog
niet.
Geen idee wat er bij Hein aan de hand is, Gparted en Schijfgereedschap
werken gewoon samen.

Groet, Dieter.