Re: Géén skype...

grumman bernardvyncke op gmail.com
Do Okt 14 15:36:45 UTC 2010

Beste, ik heb net even geprobeerd om skype te installeren op ubuntu 10.10,
en dit leek geen problemen op te leveren.
Heb je het Skype pakket van internet afgehaald (van de skype website) of
geïnstalleerd via het ubuntu software centrum ?

Op 14 oktober 2010 17:29 schreef Willem Bosma <sinopel op home.nl> het
volgende: