veelbezochte urls

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Do Okt 7 08:48:54 UTC 2010

ro-esp schreef op do 07-10-2010 om 00:45 [+0200]:
> Als ik in firefox rechts naast de url-balk op het driehoekje klik,
> verschijnen er een stuk of twaalf aanklikbaarheden (heet dat
> pulldownmenu? ) Helaas staan enkele ervan dubbel.

Volgens mij een combinatie van de "geschiedenis" (die voor een bepaalde
tijd bijgehouden wordt en dan gewist) en van je bladwijzers.

[...]
> En nu we het er toch over hebben, wat betekenen "subscribe this
> page",

Een bladwijzer naar de RSS of Atom feed voor de pagina maken.  Zo'n
bladwijzer is zichbaar als een submenu met (meestal) alle recente
nieuwsberichten voor die site.

> "bookmark all tabs"

Maak bladwijzers voor alle tabs in het huidige venster onder één submenu
in het bladwijzermenu.

> en "organize bookmarks" ?

Daar kan je alle bladwijzers bekijken, bewerken, wissen, ordenen, etc.

PS: je kan Ubuntu ook gewoon in het Nederlands installeren...  (of in
het Esperanto, als je dat leuk vindt :-) ).

--
Jan Claeys