NetworkManager applet verdwenen, geen internet meer! Opgelost!

Hein van Helsdingen hvanhelsdingen op online.nl
Wo Okt 6 01:36:17 UTC 2010

Op dinsdag 05-10-2010 om 08:43 uur [tijdzone +0200], schreef Marc
Coevoet:

> Bij mij zoiets als
>
> dpkg-reconfigure network-manager
> of
> dpkg-reconfigure      network-manager-gnome
>

> Dat probleem heb ik gehad omdat ik een LXDE gebruikte die "prematuur" was...
>
> Marc
Bedankt Marc en Mark,

De juiste command was in de terminal van de sudo-homemap:
sudo dpkg-reconfigure network-manager-gnome
waardoor in de userhomemap de Networkmanager-applet weer te voorschijn
kwam op de bovenste balk en internet het weer deed.

Groeten van Hein.