Genealogie > Gramps...

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Di Okt 5 00:28:05 UTC 2010

Willem Bosma schreef op ma 04-10-2010 om 17:44 [+0200]:
> Met alle respect voor de "Aldfaer" persoon die hier op antwoorde en
> met veel dank aan jou Jaap voor de genomen moeite om dit nader uit te
> zoeken, moet ik je toch zeggen dat datgene wat betreffende persoon
> schrijft m.b.t tot het overbrengen van de *foto's per "GEDCOM"*, per
> definitie niet mogelijk is.

Ik weet niet of het met Aldfaer/Gramps al dan niet mogelijk is (ik zou
eens moeten testen), maar de GEDCOM-specificatie ondersteunt het
alleszins wel[1].

Ik zal één van deze dagen misschien eens kijken of ik een test-case kan
maken om te zien of het mogelijk is tussen Aldfaer & Gramps.

[1] technische uitleg voor programmeurs op:
http://homepages.rootsweb.ancestry.com/~pmcbride/gedcom/55gcch2.htm#MULTIMEDIA_LINK

--
Jan Claeys