Installatieprobleem van Ubuntu 10.04 op een Quad-compter van Fujitsu.(Opgelost)

Hein van Helsdingen hvanhelsdingen op online.nl
Di Okt 5 12:59:44 UTC 2010

Beste Ubuntero's en Ubuntera's.

Het is mogelijk om op de goedkope Quad Fujitsucomputer ,Intel Core2Quad
Q8200, moederbord/mainboard D2950-A   Ubuntu 10.04 te installeren met
een alternate-cd en een  'nolapic'-keuze in het opstartproces.
Niet alle toepassingen heb ik gecontroleerd. En ik weet niet of de volle
kracht/performance uit de computer gehaald wordt met deze
installatieopties.

Groeten van Hein.

U.bunt.TOUS