Goede opensource vervanger voor Altova XMLSpy

Mark Veenstra belgie op markinthedark.nl
Ma Okt 4 15:28:35 UTC 2010

Is Eclipse niet een beetje teveel van het goede? Is een ontwikkeling
omgeving van Java waar ik niks mee doe. Dan lijkt me dit een beetje
overkill tenzij er geen andere alternatieven zijn.

Mark