Goede opensource vervanger voor Altova XMLSpy

Mark Veenstra belgie op markinthedark.nl
Ma Okt 4 14:43:53 UTC 2010

Hallo,

Ben bezig wat XML / XSD editors met elkaar te vergelijken. Namelijk voor
mijn werk, werk ik veel met XSD / XML editors. Op de

Windows machines gebruikten we hiervoor Altova XML Spy. Plus punt van Altova
is dat je bij een XSD de volgende views hebt:

1.    een grid view

2.    een WSDL view

Nu ben ik aan het zoeken naar een editor die ook de WSDL view en grid view
heeft. Heeft iemand een idee van een goed pakket

die ik kan bekijken?

Serna Free was net niet hetgeen wat ik zocht.

Mark