Webcam...

Harold de Bruijn h.de.bruijn op falling.demon.nl
Zo Okt 3 09:43:24 UTC 2010

Beste Willem,

Begin eens met de camera in een Ubuntu systeem te steken en in een terminal
lsusb
in te geven, in de lijst die je terugkrijgt staat een zogenaamde usb-id
bij je camera
b.v. Bus 002 Device 003: *ID 046d:c041* Logitech, Inc. G5 Laser Mouse
met dat ID kun je verder zoeken op internet of de camera ondersteund
word en of daar eventueel iets aan te doen is.
Ik heb zelf een logitech Pro 9000, deze werkt al meer dan een jaar
perfect wisselend tussen windows en ubuntu.

Harold de Bruijn