playing Silverlight in FF 3.6.10

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Wo Okt 13 13:02:58 BST 2010

Foppe Benedictus schreef op wo 13-10-2010 om 13:39 [+0200]:

> De vraag was in het Engels en dus leek het mij goed fatsoen om in het
> Engels te antwoorden. Daarbij probeer ik iemand te helpen, door de
> vraagsteller zijn Peter en ik bedankt (privé mail), dus dat is blijkbaar
> gelukt. Een cynische opmerking om duidelijk te maken dat we rustig in
> het Nederlands hadden kunnen mailen schiet daarom mij ook even in het
> verkeerde keelgat.
> Ik heb even getwijfeld of ik deze persoonlijke frustratie wel naar de
> publieke lijst moest sturen, maar gezien het feit dat ik me gesterkt
> voel door de Ubuntu CoC toch maar gedaan.

> [...]
Dit is een Nederlandse lijst.

We zijn hier allemaal Nederlanders.
Peter Klaassen is een Nederlander die hier vaak in het Nederlands post,
maar zich klaarblijkelijk heeft vergist, deze ene keer. Dat mag
natuurlijk, ik vergis me dagelijks, mogelijk zelfs met mijn bericht.
Hier laat ik het bij, en: sorry voor het "sarcasme":)

Jaap