Exim4 configureren voor uitgaande mail

Harold de Bruijn h.de.bruijn op falling.demon.nl
Wo Okt 6 07:58:28 BST 2010

Op 05-10-10 21:49, Mark Veenstra schreef:

> Harold,
>
> Dat zou ik graag testen, maar me site draait bij Hosting2GO en die
> hebben geen SMTP server. Je moet dan die van je provider gebruiken. Dat
> doe ik dus ook voor al mijn mail.
>
> Dit doe ik tevens ook voor mails voor mijn werk als ik thuis zit. Kan ik
> dan niet aannemen dat in feite ik de server zou moeten kunnen gebruiken
> als smarthost? Want Telenet handelt deze berichten gewoon af.
>
> Mark

Beste Mark,

Zover ik kan bepalen doe je niets fout in je exim config, wordt de mail
afgeleverd bij de smarthost en komt vervolgens niet verder of in
iedergeval niet in jouw inbox terecht.

Ik heb hier geen verdere oplossing voor, buiten contact opnemen met telenet.
Misschien dat iemand anders op de lijst nog een idee heeft ?

Met vriendelijke groet,

Harold de Bruijn