foto uploaden

ro-esp ro-esp op dds.nl
Do Nov 4 23:44:05 UTC 2010


beste lui

Ik ben bezig mijn allereerste fotootje (jpg) te uploaden. Op  
schoolbank is het gelukt (geen idee hoe...), maar op netlog gaat het  
fout. Er komt een vakje "kies een foto", maar ik kan er de naam van de  
foto niet in kwijt. De ene keer komt er een grote lijst met allerlei  
dingen
(ook al klik ik bewust NIET op "browse"), de andere keer kan ik niks  
invullen maar krijg wel een "block"-symbootje. Als ik daar op klik  
krijg ik de vraag of ik adblock wil gebruiken/instellen.

Wat sla ik over?   groetjes, Ronaldo



-- 
http://www.esperanto.net  http://www.moneyasdebt.net





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst