Ubuntu Remix
Robert Spanjaard
spamtrap op arumes.com
Zo mei 23 21:29:39 UTC 2010
On Sun, 23 May 2010 22:26:44 +0200, Arie de Jonge wrote:
> Robert Spanjaard wrote:
>>
>> Tsja. Ik heb nog niet eens de helft van jouw leeftijd, maar ik heb toch
>> ook computers zoals de Commodore 64 meegemaakt. Dat 4 GB vrije ruimte
>> erg weinig is gaat er bij mij dus niet in.
>>
>>
> voor een modern OS is 4 GB idd niet echt veel, je kan dit moeilijk
> vergelijken met een Commodore 64. Zelf heb ik geen C64 gehad maar ik heb
> nog wel steeds mijn MSX en MSX-2 computers.
Zolang je een netbook niet voor audio- of video-opslag gebruikt, zal het
nog altijd veel moeite kosten om 4 GB te vullen. Om even bij mijn hobby
te blijven: alle RAW-bestanden van mijn Canon EOS 10D die ik van 2009
bewaard heb, zijn bij elkaar iets meer dan 1 GB. Ik zou dus bijna vier
jaar produktiviteit op 4 GB kunnen opslaan.
--
Regards, Robert http://www.arumes.com
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst