Ubuntu Remix
Arie de Jonge
arie.de.jonge op gmail.com
Zo mei 23 20:26:44 UTC 2010
Robert Spanjaard wrote:
>
> Tsja. Ik heb nog niet eens de helft van jouw leeftijd, maar ik heb toch
> ook computers zoals de Commodore 64 meegemaakt. Dat 4 GB vrije ruimte erg
> weinig is gaat er bij mij dus niet in.
>
>
voor een modern OS is 4 GB idd niet echt veel, je kan dit moeilijk
vergelijken met een Commodore 64. Zelf heb ik geen C64 gehad maar ik heb
nog wel steeds mijn MSX en MSX-2 computers.
4 GB voor een root partitie is goed te doen, wel aangeven in synaptic
dat de gedownloade bestanden niet bewaard worden, anders loop je idd zo vol
als voorbeeld.
Ik heb een Asus EeePC900 met een 4 en 32 ( was 16 ) GB ssd
de 4 GB gebruik ik als root partitie, op de 32 staan home en swap, OS is
DebianEeePc, en dat werkt fantastisch
--
desktop : Debian lenny
laptop : Debian lenny
EeePC900 : DebianEeePC
iMac G3 400 : OS X 10.4.11
Linux Steunpunt Rozenburg ZH : http://ariedejonge.wordpress.com/linux
Linux user #452910
Dropbox referral link : https://www.dropbox.com/referrals/NTExMjM1MDY5
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst