upgrade: zelfde probleem als ... maar met kernel modules ditmaal

Marc Coevoet sintsixtus op gmail.com
Za mei 15 17:02:05 UTC 2010


Dieter schreef:
> Op zaterdag 15-05-2010 om 12:46 uur [tijdzone +0200], schreef Y P:
> 
>> Nee, Ubuntu volgt een beetje de Windows mentaliteit:
> 
> Dat kan ik in het geheel niet navoltrekken. Onder Windows kun je in het
> geheel niet upgraden van b.v. WinXP naar Win Vista. Daar beginnen ze
> gewoon niet aan vanwege het geld en vanwege de problemen die gaan komen.
> Dus voor mijn gevoel dat Ubuntu de Windows mentaliteit volgt slaat echt
> nergens op.

Neen, het zijn vooral de drivers die een probleem zijn: hoe weet je in 
al die chaos welke dll goed is, welke niet.
En hoe los je het op dat je bvb een nieuwe Adobe (Photoshop) moet 
installeren, als MS het contract met Adobe even wou opzeggen??

Ik durf er niet over nadenken, of ik geef nog hints aan dat 
conteverkeerd kankervolkje ...


Marc


-- 
What's on Shortwave guide: choose an hour, go!
http://shortwave.tk
700+ Radio Stations on SW http://swstations.tk
300+ languages on SW http://radiolanguages.tk




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst