upgraded Ubuntu en 16:9 scherm met 10 cm zwart aan rechterkant
Ward De Ridder
ward.ubuntu op gmail.com
Za mei 8 19:42:30 UTC 2010
Op zulke schermen staat normaal gezien een knop auto.
Dit gaat automatisch het scherm goed instellen voor de resolutie, heb
je dat al geprobeert?
Ward
Op 8 mei 2010 17:12 heeft Y P <yellow.penguin op edpnet.be> het volgende
geschreven:
> Hoi,
>
> vriend van me heeft een nieuw scherm, een zestien-negen,
>
> normaal 1360 x 768 60 hZ 16:9
>
> maar met veel zwart aan de rechterkant:
>
> kan iemand de stapjes op een rij zetten (ik zelf werkt niet grafisch) ?
>
> Y P
>
> --
> Ubuntu-NL mailing list
> Ubuntu-NL op lists.ubuntu.com
> Info/Uitschrijven: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-nl
>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst