Hoi, vriend van me heeft een nieuw scherm, een zestien-negen, normaal 1360 x 768 60 hZ 16:9 maar met veel zwart aan de rechterkant: kan iemand de stapjes op een rij zetten (ik zelf werkt niet grafisch) ? Y P