Luidspreker ?

Ann Van Roy ann.van.roy op annetanne.be
Wo mei 5 10:29:06 UTC 2010


On 05/05/2010 12:11 PM, alain wrote:
> Ik vind het luidsprekertje niet meer op het bovenpaneel...?
>
> Waar kan ik, die er terug op plaatsten.?
>
>    

Dat was bij mij op een bepaald moment ook verdwenen...
Ik heb het volgende gedaan:
Ga onder 'systeem' naar 'Preferences', en kies daar voor 'Startup 
Applications Preferences'.
Klik 'Add', en vul in:
Name: 'Volume Control'
Command: 'gnome-volume-control-applet'
Comment: 'Show desktop volume control'
(telkens zonder de aanhalingstekens)
... en save.

Dat was bij mij voldoende om het luidsprekertje terug te krijgen...

Ann




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst