brasero cd kopie] opgelost

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Ma Jun 21 12:15:19 BST 2010

Op maandag 21-06-2010 om 11:35 uur [tijdzone +0200], schreef milton:
> Opgelost met dank aan:
> de website van pjotr:
> http://sites.google.com/site/computertip/
> Milton
>
>                                Van:
> milton <miltonliekwie op zonnet.nl>
>                                Aan:
> Ubuntu-NL op lists.ubuntu.com
>                          Onderwerp:
> brasero cd kopie
>                              Datum:
> 11-06-10 20:45:59
>

> Ik probeer een kopie van een cd te maken in Brasero maar krijg een
> foutmelding met advies om handmatig cdrdao te installeren en toc2cue.
> [...]
Hallo Milton.

Ik heb even gegoogled op toc2cue, en vond onder andere een bug report:

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/brasero/+bug/570787

Misschien heb je hier wat aan. Ergens staat dat het probleem ontstaat
als cdrdao niet is ge´nstalleerd, en verholpen is als dit manueel (dus
met de hand) alsnog wordt gedaan. Dat zou betekenen dat je probleem
eigenlijk zou moeten zijn opgelost, alleen weet je dat kennelijk nog
niet :)

Groeten,

Jaap