installeren zoner swap

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Zo Jan 31 12:55:57 GMT 2010

Hoi Dieter,

On Sun, Jan 31, 2010 at 01:37:21PM +0100, Dieter wrote:

> Begrijp ik nu goed dat je hier zegt dat een solid state drive zo min
> mogelijk moet worden aangesproken omdat anders de solid state memory
> snel slijt?

Ja zo heb ik het gelezen, zo heeft iemand het me ook bevestigd toen hij zelf
een o s op de interne SSD van zijn EEE's installeerde (hij heeft zowel een
900 als een 701).

> Dan is toch te hopen dat iedereen dat weet die zo'n ding aan wil
> schaffen.

Nuja, als het bij de partitionering niet kan, dan kan je altijd de swap
achteraf afzetten in je fstab, maar of het dan zo vlot loopt met de EEE weet
ik niet; ik ben zelf verbaasd hiervan, maar als je Googelt dan zie je zowel
de voor- als tegenstanders ervan...

Hier bijvoorbeeld:

Wie zegt de waarheid en wie niet ? ? ?

Y P