Mappen aanmaken?

wim Koning xiejewel6 op hotmail.com
Wo Jan 20 20:33:32 UTC 2010

Ja dat had ik gedaan vandaar een beetje aangepast dan.

cd ~
(let op de spatie tussen cd en de tilde)

sudo chown -R <gebruikersnaam> documenten
(hier vul je je gebruikersnaam in. Hierna zal sudo om
een wachtwoord vragen)
Dit wachtwoord is niet het wachtwoord waarmee ik zelf de instellingen kan wijzigen.
En dat is naar mijn weten het enige wachtwoord?