muiswijzer werkt niet in installatie van Ubuntu

Hein van Helsdingen hvanhelsdingen op online.nl
Zo Jan 17 18:31:59 UTC 2010

Beste ubuntera's en ubuntero's.

Ik heb geprobeerd op een nieuwe computer Ubuntu-9.10 te installeren maar
de muiswijzer op het scherm wil niet bewegen. Direct al niet bij de
RAM-installatie.  Ik heb drie installatie cd's geprobeerd. De muis deed
het tot nu toe op diverse Ubuntu-systemen op de oudere computer.  De
muis zit in de din-ingang op de computer en niet in de usb-ingang.  In
enigzins oudere Ubuntu-nl-  en Ubuntu-users-e-maillijsten kon ik geen
informatie vinden over niet werkende muizen.
1. Wat kan hier aan de hand zijn?
2. Wat kan ik hier aan doen?

Groeten van Hein van Helsdingen