Apache2

alain northseadiving op telenet.be
Ma Jan 25 09:23:14 GMT 2010

Marc Coevoet schreef:

> Je kunt in synaptic "eigenschappen" en "geinstalleerde bestanden"
> bekijken, want je moet tenslotte extensies aanbrengen in apache, en dat
> kan via enkele libs te plaatsen en config files aan te passen.  Dat was
> in 1994/5 zo, en nu nog, hé?  ;-)
>
> Kennistechnologie ;-)  die geen shit is, want niet om de 2 maand
> verandert ;-)?
>
> Marc

Bedankt voor  het snelle antwoord.

Nu een beetje meer uitleg van mij.
ik volg cursus web----met joomla uiteraard voor windows.

wat ik ook probeer ...bij mij staat apache2 in    /etc/  en niet    /var/www
waar het zou moeten staan volgens de cursisten " windows"

want daar moet je joomla kopieren, localhost werkt...
maar ik kan niet localhost/joomla in een browser starten want apache2
staa niet in dezlfe directory.
kan ik apache2 verplaatsen van /etc naar ...../var/www/ waar blijkbaar
de juiste plaats zou zijn.
En hoe ?

Of is er in de tijd iets veranderd ....

Alain