Quicktime4linux installeren

Marc Coevoet sintsixtus op gmail.com
Zo Jan 10 19:20:47 UTC 2010

Gerrit de Jong schreef:
> Een goed en gelukkig 2010 iedereen!
>
> Vandaag heb ik geprobeerd cinelerra-cv en quicktime te installeren,
> beide van dezelfde repository. Cinelerra ging probleemloos via
> synaptic, maar synaptic had geen quicktime gevonden op de repository
> van cinelerre-cv, terwijl deze daar wel als download opstond.
> Quicktime heb ik nu alleen als download op het bureaublad staan, maar
> dat moet nog geinstalleerd. Helaas zit er geen beschrijving bij hoe
> dat moet. Op een engelstalig forum vond ik daarover ook alleen maar
> vragen van anderen die ook quicktime niet konden installeren. Wie kan
> [...]

Ik kreeg het 48Mb bestand niet geupload op mediafire:

het staat op

http://83.134.184.85/   tot ik mijn comp afzet ......

qt4l  tar beatdn

open het, ga erin als beheerder en voer uit

apt-get install make

make install

de binaries komen op hun plaats

Zeg me eens: wat is het resultaat ?   ;-)

Marc

http://shortwave.tk