password

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Vr Jan 22 16:03:37 GMT 2010

Op donderdag 21-01-2010 om 11:43 uur [tijdzone +0100], schreef A. Van
Roy:
> Off topic in deze discussie, maar ook mijn zoon maakt voor al zijn
> schoolwerk gebruik van mijn (linux)-laptop... Hij bewaart zijn
> Open-Office documenten vervolgens wel in MS-Office formaat om die op
> de (Windows)-PC van mijn man te kunnen printen, maar ondanks het feit
> dat hij op school met de MS-Office paketten leert werken, gebruikt hij
> thuis toch liever Open-Office.

Als het enkel om te printen is zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan
de PDF-export, dat geeft meer zekerheid dat de opmaak hetzelfde blijft
en is uiteraard ook bruikbaar op een Windows-PC.

Of anders, als beide computers in hetzelfde netwerk hangen kan je de
printer die aan je man's PC hangt gedeeld zetten--via CUPS & Samba kan
je er dan op printen vanaf de linux-laptop.

--
Jan Claeys