EasyPeasy / Ubuntu Netbook Remix

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Wo Jan 20 22:22:22 GMT 2010

Op woensdag 20-01-2010 om 10:35 uur [tijdzone +0100], schreef Jaap
Woldringh:
> Op woensdag 20-01-2010 om 07:27 uur [tijdzone +0100], schreef Jan
> Claeys:
>
> Dat is nieuw voor mij. Misschien is UNR op dit punt verbeterd. Ga het
> niet weer proberen.

Dat is altijd al een standaard GNOME-paneel geweest, alleen is het
misschien een beetje lastig om dingen toe te voegen met de muis
aangezien het al vol staat...  ;)

> Zal wel. Neemt niet weg dat deze bug er eenvoudig niet had mogen zijn.
> Je geeft een mogelijkheid, op een bepaald type computer, en die werkt
> dan niet. Is net of je een functie programmeert en die niet even
> uitprobeert.

Het werkt volgens mij meestal wel om van UNR <-> normaal te gaan, maar
soms gaat het fout, en ik weet ook niet precies waardoor of wanneer.
(Wat fout gaat is dat bepaalde programma's niet automatisch opstarten na
het inloggen.)

> Punt is dat er geen ruimte is voor een aparte /home-partitie, laat staan
> ook nog een aparte /root-partitie

Het bewaart de inhoud van die _mappen_, geen afzonderlijke partities.

--
Jan Claeys