Ubuntu en Belkin N+ router met gigabit wireless

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Do Jan 7 20:25:34 UTC 2010

Hoi,

ik heb nog geen wireless thuis,
en heb het goede idee gehad om me een Belkin N+ router aan te schaffen (is
besteld). Alleen vraag ik me nu meer en meer af of het een goed idee is
geweest : via Google kom ik enkel probleemresultaten tegen mbt de N+ usb
adapters en de wireless ondersteuning dat niet OK zou zijn en dus de Belkin
in wireless niet gevonden...

Enige ervaring hiermee ? oplossingen ? Any feedback welkom!

Dank u.

Y P

PS: ik denk te hebben in een rapke gezien dat er een kernel patch voor is,
maar 't is voor 2.7.31; hoe ver zitten ze in Ubuntu Koala kwa kernel versie
?