Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 63, Nummer 16

H.v.Dijk dijkvan op hccnet.nl
Zo Feb 28 20:58:10 GMT 2010

Op zondag 28-02-2010 om 14:28 uur [tijdzone +0000], schreef
ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com:
> [...]
> >

> Hoi,
>
> Heeft mogelijk slechts indirect iets met UNR te maken. Als ik het goed
> heb onthouden, staat UNR standaard op inlogoptie "automatisch
> inloggen".
> Dit betekent dat je vervolgens expliciet credentials voor de
> sleutelbos
> moet opgeven. Als je bij Hulpmiddelen > Login Screen de genoemde optie
> uitschakelt, zal de vraag mogelijk niet meer gesteld worden.
>
> Ik heb zelf althans deze ervaring met de in de sleutelbos bewaarde
> wachtwoorden voor mailboxen op de reguliere desktop.

En als dat niet helpt ga je naar hulpmiddelen > wachtwoorden en sleutels
> diverse tabs en geef daar als nieuwe wachtwoorden lege velden op. Ik
weet niet meer precies hoe je een nieuw wachtwoord opgeeft maar dat is
vast wel ergens in de Ubuntu-documentatie te vinden.
Hein