Geraakt?

Mark Haanen i18n op haanen.net
Za Feb 6 10:45:14 UTC 2010

Op vrijdag 05-02-2010 om 13:41 uur [tijdzone +0100], schreef Jaap
Woldringh:
> Op vrijdag 05-02-2010 om 00:17 uur [tijdzone +0100], schreef Arie de
> Jonge:

Om in thema te blijven: touché.

> Dank je wel, ik heb inmiddels ook gereageerd, en de naam van deze anders
> zo OT discussie

...vandaar dat ik maar op deze bijdrage reageer.

Voor alle duidelijkheid: ik deel de opvatting dat "Geraakt" geen beste
term is op die plaats, maar ging blijkbaar uit van een verkeerde
vooronderstelling. Hoe meer ik hierover nadenk, hoe meer Jaap's
suggestie "Gevonden" mij aanspreekt.

Ik zal deze mail forwarden naar de mailinglist voor NL-vertalers.

-- Mark