XP via VirtualBox

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Vr Feb 26 13:14:36 GMT 2010

Han Bronsveld wrote:
> LS,
>
> Ik heb een CD met XP professional en zou daar tbv VirtualBox een .ovf
> bestand van willen maken. Kan dat en zo ja op welke wijze? Ik heb nl.
> nog een paar applicaties die niet onder Linux draaien, ook niet via
> Wine. Die zou ik via VirtualBox willen gebruiken.
gewoon xp vanaf je cd installeren, daarna kan je er evt een .ovf van maken

--
desktop     : Debian lenny 32 / 64bit
laptop      : Debian / Ubuntu / linux Mint

Linux Steunpunt Rozenburg ZH
http://ariedejonge.wordpress.com/linux
Linux user  #452910
Ubuntu user #14925