broken file

Peter Klaassen peterklaassen op quicknet.nl
Do Feb 4 12:20:06 UTC 2010

Op donderdag 04 februari 2010 12:58:44 schreef Aart Koelewijn:

> Heb je bij je softwarebronnen multiverse aan staan. Het kan namelijk dat
> bij het upgraden naar 9.10 multiverse is uitgezet en je het zelf weer
> moet aanzetten. flashplugin-nonfree zit in multiverse, en als multiverse
> niet aan staat kan dpkg hem niet vinden en dus niet opnieuw installeren.
> Je kunt in Synaptic kijken of flashplugin-nonfree in de lijst voorkomt en
> zo nee, daar via Instellingen > Pakketbronnen multiverse zonodig
> toevoegen en dan herladen.
>
> Aart

Aart,

Multiverse  staat wel aan en het pakket wordt ook getoond.
Maar bij verwijderen geeft hij dus bovenstaande foutmelding (opnieuw
installeren om hem te kunnen verwijderen) maar ook dat lukt niet.

Volgens de laatste foutmelding zou het bestand niet bestaan, maar staat dus
wel in de pakketlijst. Hoe kom je daar vanaf?

--
Peter
Registered Linux user # 458207