Ubuntu 9.1 - Installatie van FireFox 3.6

Dieter DiiN op tele2.nl
Ma Feb 22 15:18:13 GMT 2010

Op maandag 22-02-2010 om 15:37 uur [tijdzone +0100], schreef A. Van Roy:

> Ik probeer nu al even om FireFox 3.6 te installeren.
>
> Zo ongeveer alle how-to's op het web stellen het volgende voor:
>
> $ sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-mozilla-daily/ppa
> $ sudo apt-get update
> $ sudo apt-get install firefox-3.6

Met dit commando haal je firefox uit de Ubuntu repositories. En als ik
daar kijk met synaptic dan staat daar 3.5.8, en die heb ook op mijn
computer staan.
Ben je erg tuk op the latest and greatest moet je naar Mozilla.org gaan
en firefox daar ophalen. Maar komen doet die firefox vanzelf en dan hoef
je er nagenoeg niks voor te doen.

Groet, Dieter.