Ubuntu 9.1 - Installatie van FireFox 3.6

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Ma Feb 22 14:57:42 GMT 2010

Op maandag 22-02-2010 om 15:37 uur [tijdzone +0100], schreef A. Van Roy:
> Ik probeer nu al even om FireFox 3.6 te installeren.
>
> Zo ongeveer alle how-to's op het web stellen het volgende voor:
>
> $ sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-mozilla-daily/ppa
> $ sudo apt-get update
> $ sudo apt-get install firefox-3.6
>
> Ik krijg nergens foutmeldingen die mij doen vermoeden dat er in dit
> proces ergens iets foutloopt.
> Ik zou vervolgens in mijn application-menu onder internet 'Namoroka'
> als webbrowser moeten terugvinden (niet dus), of - vermits 3.6 het
> beta-stadium uit is? - wellicht gewoon een entry voor FF 3.6 in het
> [...]
Hallo Ann,

Waaróm wil je dat?
Als er geen dringende reden voor is zou ik gewoon afwachten totdat de
nieuwe FF in de Ubuntu-repositories vrijkomt.

Ik heb een geheel bijgewerkt 9.10 systeem (zojuist even gecontroleerd
voor de zekerheid), en de FF die daarop draait is inderdaad de
3.5.8-versie :)

Maar ja, als er dringende redenen zijn (bijvoorbeeld gewoon als
topsport), dan zou je 3.6 van Mozilla kunnen ophalen en installeren.

:)

Jaap