Compiz

Han Bronsveld jbronsveld op kpnmail.nl
Vr Feb 19 22:10:51 GMT 2010

LS,

Onlangs heb ik Cairo-Dock (no OpenGL) GLX-Dock (Cairo-Dock with OpenGL)
geīnstalleerd. Ik gebruik de laatste. Ik was vanavond wat aanpassingen
aan het aanbrengen. Dat leverde geen problemen op behalve dat ik bij de
toevoeging 'snel bladeren' hoopte dat je behalve bladeren ook mappen en
documenten zou kunnen openen. Dat is dus niet het geval bij mij. Is het
niet meer of zou het wel mogelijk moeten zijn om deze te openen? Ook via
de toevoeging 'Stack' liep ik hier tegen aan. Ik kan wel mappen in de
stack opnemen maar ik kan er niets mee doen.
Nadat ik vanavond in Emerald Theme Manager het thema dat ik gebruikte
iets had aangepast kreeg ik problemen met Cairo-Dock. Het
onderhoudswindow wordt getoond maar niet het Dock zelf. Als ik
vervolgens het onderhoudswindow sluit zie ik even het Dock opflitsen en
vervolgens verdwijnen en komt het onderhoudswindow weer tevoorschijn. Ik
kan alleen uit deze cyclus komen door het onderhoudswindow te 'xkillen'.
Ik heb geen idee of er een relatie is tussen Emerald Theme Manager en
Cairo-Dock maar het was de volgorde waarop e.e.a. zich voordeed.
Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen is?

Met vriendelijke groet,

Han