RAR support

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Wo Feb 3 08:25:25 UTC 2010

Hi Steven:

On Tue, Feb 02, 2010 at 11:17:01PM +0100, Steven Leeman wrote:
> het "inpakken" moet dus wel nog op command line gebeuren :(
> heb nu niet direct een .rar, .R00, R01 bij de hand om te zien of dit nu
> ondersteund wordt via de GUI....
De vraag is waarom zou je een rar file maken om iets in te pakken terwijl je
dat in de standaard tar.gz of tar.bz2 kunt doen ?
winrar pakt tgz / tar.gz ook wel uit als het tbv een Win user bedoelt is,
ik zie niet waarom men zelf terug in rar zou gaan inpakken.

>maar ik vrees ervoor?

In Linux is er nooit EEN enkele tool : voor iets zijn er altijd meerdere
mogelijkheden.
Wat rar betreft ken ik ze niet want ik gebruik het nooit, uitpakken met
unrar doe ik wel.

Y P