converteerprogje voor .mov?

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Do Feb 18 01:11:38 GMT 2010

Milton, kan je aub naar de mailing list antwoorden i.p.v. naar mij
persoonlijk?  Dat maakt het wat makkelijker om te helpen.

Milton schreef:
> Ik werk met Orca (schermlezer) en VLC is niet volledig toegankelijk:
> die bewuste optie is niet zichtbaar voor Orca.

Hm, VLC is tegenwoordig Qt zeker?

GNOME/Gtk gebruikt ATK & AT-SPI en zo, maar ik heb geen idee hoe dat
werkt in Qt... (of je bijvoorbeeld extra pakketten moet installeren om
dat te laten werken).  Misschien weet "Y P" dat?

--
Jan Claeys