CC-claener installeren

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Di Feb 16 19:40:15 GMT 2010

Op dinsdag 02-02-2010 om 21:40 uur [tijdzone +0100], schreef
niels.egberts op gmail.com:

> Heb je hier een bron voor? Ik heb namelijk nog nooit iemand gezien die
> kon bewijzen dat hij de data nog kon terughalen nadat er 1x shred over
> de volledige schijf is gegaan.

Het gaat altijd meerdere keren over je disk vziw, maar zelfs dat is niet
100% veilig zoals je kan lezen in de handleiding van shred (en dat is
niet oplosbaar door er 1000x over te gaan)

De enige 100% veilige manier is je harde schijf smelten in een
hoogoven...  ;-)

--
Jan Claeys