werkbalken openoffice, enz. onleesbaar na upgraden

Johan van Dijk johanvandijk op gmail.com
Vr Feb 5 07:29:37 GMT 2010

H.v.Dijk wrote:
> Hallo iedereen,
> Na upgraden naar 9.10 van laptop van een van mijn klanten is de tekst,
> enz. in de werkbalken van openoffice (en sommige andere programma's ?)
> onleesbaar (alleen streepjes). Herinstalleren en dpkg --configure -a
> hielpen niet.
> Wat nu?
>
> Alvast bedankt voor tip
> Hein

Maak eens een tijdelijke nieuwe gebruiker aan en probeer het dan eens in
dat account.
Als het dan wel werkt, dan ligt het aan de persoonlijke instellingen van
de gebruiker.
Denk dan aan een thema of de instellingen van OO.o zelf.
Die instellingen staan als het goed is in ~/.openoffice.org/

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groet,
Johan