broken file

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Do Feb 4 18:54:49 GMT 2010

On Thu, 04 Feb 2010 16:57:27 +0100, Peter Klaassen wrote:

> Beste Martijn,
>
> eerst jouw filter gebruikt, geen succes toen mv
> /var/lib/dpkg/info/flashplugin-nonfree.* /tmp/. (alle files) , ook geen
> succes
>
> nog steeds:
>
> peter op schagen:~$ sudo dpkg --remove flashplugin-nonfree dpkg: fout bij
> afhandelen van flashplugin-nonfree (--remove):
>  Pakket is in een ernstige inconsistente status - u moet het opnieuw
>  installeren alvorens het te verwijderen.
> Fouten gevonden tijdens behandelen van:
>  flashplugin-nonfree
> [...]

Ik verwacht niet dat het helpt, maar niet geschoten is altijd mis.
Probeer eens: $ sudo apt-get update

Ik ben benieuwd of in de uitvoer die je dan krijgt nog foutmeldingen
staan. Zijn er geen foutmeldingen, probeer dan nogeens
$ sudo dpkg --install flashplugin-nonfree
of, ik ben meer gewend aan apt-get
$ sudo apt-get install flashplugin-nonfree

Zijn er wel foutmeldingen na de update, dan zullen we waarschijnlijk daar
eerst oplossingen voor moeten vinden.

Aart